четвер, 23 березня 2017 р.

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 2.

Урок № 2                                                                                              Дата:___________

Тема : «Знайомство з майбутніми першокласниками»
Мета : познайомитися з дітьми для подальшої співпраці, зацікавити дітей до занять; розвивати увагу, пам'ять, мислення, просторове уявлення; розвивати навички аналізу, синтезу, узагальнення; сприяти розвитку моторного компонента графічних навичок; сприяти фізичному розвитку дітей; виховувати поважне відношення один до одного, сумлінність до праці.
Хід заняття
1.Організаційний момент
Роздати дітям необхідний матеріал для заняття і попередити про техніку безпеки.
2.Мотивація початку заняття
Доброго дня, діти! Як ви себе почуваєте? Який у вас настрій?
Я вчитель початкових класів, Боровик Світлана Миколаївна, працюю у 5 школі. Мені хотілось би познайомитися з вами ближче, а чи є у вас таке бажання? Як ви гадаєте, навіщо взагалі люди знайомляться?
2.1.Розповідь вчителя про себе
Як я вже казала, мене звати Світлана Миколаївна, працюю вчителем тому, що я люблю дітей, полюбляю з ними навчатися, гратися, подорожувати. У вас на столах є фотокартки, де я разом зі своїми вихованцями проводимо весело і з користю свій навчальний та вільний час.
2.2.Демонстрація фотокарток
Скоро ви станете першокласниками. І для того, щоб ви не лякалися школи і були готові до занять, з вами займаються ваші вихователі, вони вчать вас писати, читати, рахувати. Я теж, як вчитель хочу з вами познайомитися. На заняттях будемо навчатися, гратися і розвиватися. І, якщо ми потоваришуємо, можливо, з вами зустрінемося в школі в одному класі.
3.Основна частина
3.1.Гра «Мікрофон»
Зараз ми пограємо в гру і познайомимося. У мене в руці мікрофон.
Ви знаєте навіщо людині мікрофон?Для чого? Хто ним користується?
Уявіть собі, що ви видатні люди, наприклад, вченні, співаки, актори. І у вас беруть інтерв’ю – знайомляться з вами.
Ви вмієте відповідати на питання? Спробуємо.
- Як вас звати?
- Чи подобається вам ходити до дитячого садочка? Чому?
- Чи готові ви навчатися у школі?
- Чим ви любите займатися у вільний час?
- Чи є у вас улюблена тварина?
- Яка ваша улюблена пора року?
- Ваша улюблена казка, мультфільм?
- Ваш улюблений вид спорту?
- Ваші улюблені речі?
- Ким мрієте стати?
Яке ваше бажання?
3.2.Гра «Дикі танці»
Діти, а ви знаєте, що я до вас прийшла не сама, а разом зі своїми друзями.
Вгадайте з ким саме?
На сонечку гріється, без водички миється.
М’які лапки має, всіх мишей лякає.
(Кіт)
Сам вухастий, і у нього довгі вуха, довгі ноги,
Дім його завжди на волі: під кущем, у лісі , в полі,
Навіть пень його страхає, хто лякливого вгадає?
(Заєць)
Діти, а чи вміють звірі танцювати?
Мої помічники не тільки вміють танцювати, а ще з вами пограють в гру «Дикі танці».
Скоріше вставайте, одійдіть на небезпечну відстань, щоб не зачепити один одного.
Давайте пофантазуємо, як міг би танцювати Зайчик? А Котик?
Як би Зайчик стрибав на скакалці? Як би Котик крутив обруч?
У мене є малюнки. Під музику я вам їх показуватиму,а ви виконуєте відповідні дії, потім я змінюю малюнок, а ви виконуватимете те ту дію, що на малюнку. І так у нас вийде танець, але будьте уважні.
Молодці!
3.3.Практичне завдання 1 «Обведи, не відриваючи руки »
Ми з вами відпочили, а тепер попрацюємо.
Підніміть руки ті, хто сильний, розумний, уважний.
Котик для вас приніс завдання. Для того, щоб у школі навчитися красиво писати, потрібно правильно ручку тримати у руці, а для цього треба розвивати м’язи руки, робити вправи для пальчиків, правильно класти аркуш паперу на столі, слідкувати за своєю поставою під час письма.
Якщо ви правильно, охайно виконаєте завдання Котика, отримаєте від нього подарунок.
Подивіться на малюнок, на ньому багато крапочок, які потрібно послідовно з’єднати, якщо ви правильно їх з’єднаєте, не відриваючи руки, отримаєте портрет.
А зараз за роботу.
Чий портрет ви бачите? (Котика)
Всі працювали добре, тому Котик вам дарує свій портрет.
4.Заключна частина
4.1.Вправи для пальчиків
Ми з вами вивчимо вправу для пальчиків, щоб вони відпочивали і нас слухалися.
Я кажу і показую, а ви повторюєте і виконуєте.
Це - дідусь, а це - бабуся,
Це - татусь, а це - матуся,
А малюк, звичайно, я – ось і вся моя сім’я!
Сідайте за парти, молодці.
4.2.Практичне завдання 2 «Ломиголова з паличками»
У лісі зайчик заблукав,
Собі хатинку він шукав,
Ти зайчиська врятуй,
Для нього хатку побудуй!
У вас на столі є палички, користуватися ними потрібно обережно, до рота не брати, не кидати, до очей не підносити, щоб не накоїти лиха.
Подивіться на малюнок, за зразком, побудуйте хатинку для Зайчика із паличок.
Хто вже побудував? Молодці!
А де живе Зайчик? (У лісі, в полі)
Як ви думаєте, що поряд з хаткою росте? (Дерево, гриб, квітка, ялинка)
Спробуйте скласти щось з названого.
(Для тих дітей, які швидко справилися із завданням)
Зайчик вам дарує фото свого будинку, щоб ви могли самостійно в будь який час змайструвати хатку для інших звірів, допомогти їм перезимувати.
5.Підсумок
Ось ми з вами працювали, танцювали та відпочивали.
Наше перше заняття закінчилося.
Чи сподобалося вам? Що саме?
Яку вправу для пальчиків ми вивчили?
Чому новому ви навчилися?
Який настрій у вас?
Рада з вами познайомитися, ви слухняні, гарні дітки, мені з вами приємно було працювати.

До побачення!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 6.

Урок № 6                                                                                Дата:___________ Тема :   «Українські народні к...