четвер, 16 березня 2017 р.

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 1.

Урок №1                                                                                          Дата:___________
Тема. Знайомство.
Мета: допомогти учням зрозуміти, що кожна дитина особлива і відрізняється  від           інших людей; внести знак « Я», що позначає індивідуальну роботу учня.
Матеріал: готові квіти з кольорового паперу для кожної групи, аркуш паперу (великий) з намальованою галявиною квітів, скотч або клей, фломастери, знак « Я» (демонстраційний і для кожної дитини).
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Вправа-провокація. Звернення до дітей із запитанням, що насамперед потрібно зробити, коли виникає потреба звернутися по допомогу до іншої дитини (людини). Діти пропонують свої варіанти відповідей. У ході бесіди учні з допомогою вчителя мають дійти висновку, що звертаючись до іншої людини, насамперед потрібно привітатися, назвати її на ім’я.
ІІІ. Основна частина. Створення ситуацій взаємодії.
Вправа «Галявина квітів».(варіанти « Дерево з листочками», « Квітка з пелюстками» тощо. На дошці прикріплено плакат «Галявина квітів». Учитель пропонує учням прикрасити цю галявину квітами. Для цього кожній дитині потрібно вибрати одну квіточку з певної кількості і написати на ній своє ім’я: так, як їй подобається, щоб її називали (якщо дитина не вміє писати, вона може попросити зробити це вчителя).
Презентація роботи. Введення знаку «Я» (під час презентації «квіточок»).
Спочатку вчитель показує знак «Я», виходить до дошки, називає своє ім’я і прикріплює до плаката квіточку. Далі презентують себе діти: показують знак «Я», по черзі виходять до плаката, кожен називає своє ім'я ( так, як йому подобається, щоб його називали) та прикріплює свою квіточку на плакаті сам або з допомогою вчителя. Представлення кожної дитини схвалюється оплесками.
ІV. Підсумок.
Учитель звертає увагу дітей на плакат і запитує:
-Чи є однакові квіти?
-Чим квіти відрізняються?
Підводить дітей до висновку, що на галявині немає двох однакових квітів, так само і в класі немає двох однакових дітей: усі по-різному одягнені, різні на зріст, мають різний колір очей, волосся, власні імена. Усі різні, як і польові квіти на галявині.
-         Як ми можемо відповісти в класі, щоб бути вислуханим? (За допомогою знаку «Я».)
-         Чи всі навчилися це робити?

Вправа «Як звуть мого друга?».Усі  учні утворюють коло. Вчитель розпочинає гру, кидає м’яча будь-якій дитині і промовляє: «Мого друга звуть (ім’я дитини)». Дитина, яка отримала м’яча, кидає його іншій дитині, ім’я якої вона запам’ятала. Гра триває доти, доки м’яч не побуває в кожного з учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 6.

Урок № 6                                                                                Дата:___________ Тема :   «Українські народні к...