понеділок, 24 квітня 2017 р.

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 4.

Урок № 4                                                                                         Дата:___________
Тема. Кольори
Мета: ознайомити дiтей iз назвами кольорiв; збагачувати лексичний запас; вчити будувати речення; уточнити i поглибити уявлення дiтей про процес i результат лiчби; розкрити правила лiчби; навчити розв’язувати прості приклади та розфарбовувати малюнки за зразком результату дії; розвивати увагу, спостережливість, логічне мислення; формувати навички аналізу і синтезу; виховувати поважливе ставлення один до одного, естетичний смак.
Хід заняття
1.Повідомлення теми і мети заняття
2.Вивчення нового матеріалу
Діти, відгадайте загадку, і ви дізнаєтесь, хто до вас на заняття завітав у гості.
Швидко ласти одягнула
і до річечки чкурнула.
Покупалась, стрепенулась,
і сухою повернулась.
 
(Качка)
Подивіться якого кольору вона? Якого кольору лапи та дзьоб?
2.3.Гра «Вгадай і називай»
Зараз Качка вас познайомить з українськими назвами кольорів. У мене в руці чарівний мішечок, у ньому різні предмети, ви витягаєте їх та називаєте якого вони кольору.
2.4.Промовляння скоромовки
У нашої качки є улюблена скоромовка, давайте її вивчемо:
Червона перчина
Борщ переперчила.
Якого кольору перчина? Якого кольору борщ? Що зробила перчина? Який борщ на смак?
3.Фізхвилинка
4.Закріплення вивченого матеріалу.
Пропоную вам полiчити ляльки та ключі вiд столу до дверей. Яка за рахунком лялька із синім волоссям?
На якому місті знаходиться зелений ключ?
Лiчити можна все: i предмети, i тварин, i звуки, i кроки тощо.
Під час лiчби не можна лiчити один предмет двiчi i не можна пропускати предмети.
Результат лiчби не залежить вiд того, з якого предмета починається лічба, i в якому порядку вона виконується.
4.1. «Математичний малюнок»
Зараз я пропоную вам розфарбувати клоуна. Візьміть у руки синій, червоний, зелений, жовтий, коричневий олівці. Всі інші приберіть.
1 – цю частину малюнка розфарбуємо у синій,
2 - коричневий,
3 - червоний,
4 – зелений,
5- жовтий.
4.2. Фізхвилинка
Завдання «Продовж ряд фігур»
Ми накреслимо квадрат,
Поруч з ним — трикутник.
Із вiдрiзкiв складемо
Довгий прямокутник.
Тепер назвіть якого кольору квадрат, трикутник, якого кольору палички прямокутника.
Спробуйте продовжити цей ряд на аркуші.
5.Підсумок заняття
Яка тема нашого заняття? Які українські назви кольорів ви запам’ятали?
Гра «Знайди на собі»

Один учень називає колір, другий його шукає, пограйте в парах.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Заняття з майбутніми першокласниками. Заняття 6.

Урок № 6                                                                                Дата:___________ Тема :   «Українські народні к...